Главная » Рабочие группы » Общая информация


Пропонуємо для обговорення ЗМІСТ СТРАТЕГІЇ (проект)


Надаємо для обговорення і подання пропозицій:


СТРУКТУРА ДОКУМЕНТУ «СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ»

Загальний документ, який має робочу назву «Стратегія розвитку туризму у місті Запоріжжі» з урахуванням останніх пропозиції учасників робочої групи доцільно розділити на 3 блоки:

1. «Концепція стратегічного розвитку туристичної галузі міста Запоріжжя на період… 10-12-15 років» (пропозиція потребує додаткових консультацій, у т.ч. з міським головою і представниками депутатського корпусу міськради).

Концепція міститиме стислий виклад основних стратегічних принципів, пріоритетів, напрямів та етапів розвитку туристичної галузі міста Запоріжжя у довгостроковій перспективі. За своїм змістом і обсягом (2-3 сторінки) цей документ має бути аналогічним Концепціям стратегій і загальнодержавних програм, які розробляє КМУ.

2. «Стратегія (або цільова програма) розвитку туризму у Запоріжжі на 2014-2018 роки». Основний документ і основний продукт діяльності робочих груп, який має відповідати вимогам і завданню, що на початку процесу було поставлене міським головою. Документ за своїм змістом має відповідати мінімальним вимогам законодавства, а також враховувати кращі зразки розробки документів зі стратегічного розвитку міст і територій України. Містить теоретично-аналітичну і практичну частини (пріоритети, напрямки, цілі, завдання, етапи реалізації, очікувані результати, індикатори моніторингу й оцінювання, основні відповідальні виконавці, бюджет і джерела фінансування – включно).

3. План дій на 2014 і подальші роки (затверджується щорічно на виконання стратегії). Цей документ містить детальний перелік конкретних проектів і заходів, або етапів проектів, які повинні бути реалізовані протягом відповідного року з конкретними вимірюваними результатами (показниками).


Стратегія (цільова програма) розвитку туризму у місті Запоріжжі на 2014-2018 роки

ЗМІСТ – орієнтовний обсяг 1 сторінка

1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ – 3 сторінки

Ідеологія розвитку міста і позиціонування на туристичному просторі України
Системний підхід в управлінні та загальному муніципальному маркетингу
Екологічна безпека і гармонійний розвиток довкілля
Партнерство влади, бізнесу, громади
Інноваційний підхід
Клієнто-орієнтованість, місцеві стандарти якості послуг
Ефективна робота з інформацією на основі сучасних інформаційних технологій
Залучення ресурсів (у т.ч. фінансування розвитку туризму) з різних джерел
Врахування специфічних «туристичних» ризиків в інших програмах і проектах розвитку (у т.ч. збереження архітектурної та просторової унікальності Запоріжжя, участь фахівців у галузі туризму у робочих групах з розробки інших програм, проектів, заходів тощо)

2. АНАЛІТИЧНО-ОПИСОВА ЧАСТИНА (паспорт міста та інші джерела – коротка характеристика, аналіз сучасного стану туристичної галузі ) – до 12 сторінок

2.1.    Загальна характеристика територіальної громади.   
2.2.    Просторове планування території і ресурсів громади.
2.3.    Загальний стан технічної (інженерної, комунальної) інфраструктури.   
2.4.    Соціальна інфраструктура.
2.5.    Інвестиційна діяльність і підприємництво.
2.6.    Розвиток інформаційних технологій, ЗМІ.
2.7.    Міжрегіональні та міжнародні зв'язки територіальної громади.
2.8.    Економічна характеристика і потенціал туристичної галузі.
2.9.    Туристична та супутня інфраструктура.
2.10.    Нормативно-правове регулювання, регіональні та місцеві програми.

3. ІДЕНТИФІКАЦІЯ ПРОБЛЕМ – до 5 сторінок

3.1.    Результати анкетування мешканців Запоріжжя – висновки.
3.2.    Соціологія та аналітика з відкритих джерел.
3.3.    Конкурентоздатність міста на туристичному ринку (короткий порівняльний аналіз).
3.4.    Перелік проблем (з причинами та наслідками)
3.5.    Дерево проблем
   
4. SWOT-АНАЛІЗ та АНАЛІЗ ЗАЦІКАВЛЕНИХ СТОРІН – до 6 сторінок

4.1. SWOT-АНАЛІЗ
Загальна інформація, джерела, визначення
Таблиця
Висновки (оцінка ризиків і переваг)
4.2. АНАЛІЗ ЗАЦІКАВЛЕНИХ СТОРІН
Загальна інформація, джерела, визначення
Таблиця
Висновки
4.3. Сегментація споживачів – формування цільових груп
Загальна інформація, джерела, визначення
Таблиця
Висновки

5. ЦІЛЬОВІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ – 3 сторінки   

5.1.  Бачення, місія, базові поняття, ключові принципи (цінності).
5.2.  Загальна стратегічна мета і пріоритети розвитку туризму.
5.3.  Етапи реалізації стратегії.   

6. СТРАТЕГІЧНІ ТА ОПЕРАЦІЙНІ ЦІЛІ (ЗАВДАННЯ) – до 6 сторінок

6.1.    Загальні положення і визначення
6.2.    Таблиця стратегічних та операційних цілей (завдань)
6.3.    Дерево цілей
6.4.    Перелік пріоритетних проектів

7.   МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА КОРИГУВАННЯ СТРАТЕГІЇ – до 5 сторінок

7.1.    Управління процесом впровадження стратегії
7.2.    Позиціонування та просування продуктів на цільових ринках
7.3.    Формування партнерств – місто, регіон, держава, світ
7.4.    Участь громади у реалізації стратегії
7.5.    Механізм фінансування
7.6.    Актуалізація стратегічних та операційних цілей, індикаторів
7.7.    Загальна інформаційна підтримка (промоційна кампанія)

8.   МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ – до 5 сторінок

8.1. Короткий опис процесу
8.2. Таблиця індикаторів

9. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ (ПОКАЗНИКИ) РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ  - 2 сторінки

Визначення коротко-, середньо-, довготермінових результатів і наслідків (впливу) згідно з пріоритетними напрямами та етапами реалізації стратегії

10. ГЛОСАРІЙ (за необхідності).

Загальний обсяг документа – до 50 сторінок.




УВАГА!

ВАШІ ПРОПОЗИЦІЇ та ВІДГУКИ щодо напрацювань робочої групи та експертів проекту
можна надіслати через ФОРМУ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ.



Общая информация | 02.08.13
Просмотров: 437
герб
Рекомендовать

С разработчиками проекта Стратегии вы можете связаться, перейдя по этим ссылкам:
Виталий Лысенко,
ИС-Консалтинг
Наталия Пичкур,
Центр экологической культуры в Запорожье

"Вы никогда не сумеете решить возникшую проблему, если сохраните то же мышление и тот же подход, который привёл вас к этой проблеме".
Альберт Эйнштейн
Статистика
Форма входа
На главную | О сайте | Новости | Методология | Рабочие группы | Скачать | Сайты | Фотоальбом | Контакты